Krzysztof Boszczyk
Biography
Z pasją skupiam się na rozwoju i implementacji rozwiązań Atlassian, przynosząc ponad 3,5-letnie doświadczenie w pracy z Jira Service Management. Moje profesjonalne ścieżki skrzyżowały się z różnorodnymi projektami, w których główną rolę odgrywała optymalizacja procesów biznesowych i usprawnienie komunikacji w zespołach technicznych. Moja praktyczna wiedza o Jira Service Management pozwala mi na dostosowanie tego narzędzia do specyficznych potrzeb organizacji, zwiększając ich efektywność operacyjną i poprawiając jakość obsługi klienta. To nie ja wybrałem ITSM, to ITSM wybrał mnie 🙂
All sessions
[WARSZTAT] JSM enterprise - zarządzanie katalogiem usług
- 4 kwietnia, 2024
- 13:00 - 14:30
- Sala C
Workflow Tips & Tricks - kiedy standardowe rozwiązania nie wystarczają!
- 4 kwietnia, 2024
- 15:30 - 16:00
- Sala A
Powiadomienia w Jirze - bądź dobrze poinformowany.
- 5 kwietnia, 2024
- 15:30 - 16:15
- Sala A