Krzysztof Boszczyk

Krzysztof Boszczyk

Biography

Z pasją skupiam się na rozwoju i implementacji rozwiązań Atlassian, przynosząc ponad 3,5-letnie doświadczenie w pracy z Jira Service Management. Moje profesjonalne ścieżki skrzyżowały się z różnorodnymi projektami, w których główną rolę odgrywała optymalizacja procesów biznesowych i usprawnienie komunikacji w zespołach technicznych. Moja praktyczna wiedza o Jira Service Management pozwala mi na dostosowanie tego narzędzia do specyficznych potrzeb organizacji, zwiększając ich efektywność operacyjną i poprawiając jakość obsługi klienta. To nie ja wybrałem ITSM, to ITSM wybrał mnie 🙂

All sessions

[WARSZTAT] JSM enterprise - zarządzanie katalogiem usług

  • 4 kwietnia, 2024
  • 13:00 - 14:30
  • Sala C

Workflow Tips & Tricks - kiedy standardowe rozwiązania nie wystarczają!

  • 4 kwietnia, 2024
  • 15:30 - 16:00
  • Sala A

Powiadomienia w Jirze - bądź dobrze poinformowany.

  • 5 kwietnia, 2024
  • 15:30 - 16:15
  • Sala A